Γιατί πρέπει να κάνετε συχνά κατακόρυφο;

0
8

Όλοι εμείς όταν ήμασταν παιδιά κάναμε κατακόρυφο! Λογικό γιατί είχαμε περισσότερη ευλυγισία και το κορμί μας υπάκουε στις εντολές που του δίναμε.

Τα handstands ή αλλιώς σε ελεύθερη μετάφραση ο γνωστός σε όλους μας, κατακόρυφος, έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας γι αυτό ήρθε ο καιρός να τον ξαναθυμηθούμε!  Πολλές είναι οι γυναίκες στα social media  που ανεβάζουν φωτογραφίες κάνοντας κατακόρυφο αλλά αν εσύ θέλεις να το δοκιμάσεις πρέπει να προσέξεις στην περίπτωση που δεν έχεις γυμναστεί ποτέ. Εμείς σήμερα όμως θα αναφερθούμε στα οφέλη που έχεις κάνοντας αυτήν την άσκηση.

Κάνοντας κατακόρυφο, αυξάνεται η ισορροπία σου. Μάλιστα θα διαπιστώσεις διαφορά ακόμη και στην συγκέντρωσή σου.

Θα αυξηθεί η δύναμη που έχεις στις παλάμες σου. Θα κάνεις πιο δυνατά χέρια ενώ θα δεις διαφορά στους μύες της πλάτης σου. Φυσικά αν έχεις πρόβλημα με τη μέση σου μην το τολμήσεις παρά μόνο παρουσία κάποιου γυμναστή.

Αν νιώθεις στενοχωρημένη ή αγχωμένη κάνε αυτήν την άσκηση. Αν καταφέρεις να ισορροπήσεις παραπάνω από δύο δευτερόλεπτα, θα σηκωθείς με άλλη διάθεση γιατί με την στάση αυτή απελευθερώνονται συγκεκριμένες ορμόνες.

Η πίστη ότι κάποια στιγμή θα καταφέρεις να ισορροπήσεις, θα σε κάνει να έχεις μια άλλη φιλοσοφία ζωής για διάφορα θέματα. Μην ξεχνάς ότι είναι από τις σημαντικές ασκήσεις της yoga.

Αφήστε το σχόλιο σας

comments