Έρευνα δείχνει πως, ακούγοντας μουσική κατά τη διάρκεια της προπόνησης, μπορείς να καθυστερήσεις την αίσθηση της κούρασης, σύμφωνα με τον exercise expert Costas Karageorghis, PhD.

Τα φυσικά παυσίπονα που απελευθερώνονται χάρη στο άκουσμα της μουσικής μπορεί να καμουφλάρουν την κούραση, σύμφωνα με τον ψυχολόγο Dale Barclay, από την κλινική Victoria’s Performance and Sport Psychology Clinic. «Όταν αναγνωρίζουμε ότι δεν απολαμβάνουμε κάτι, το μυαλό μας εκκρίνει μια μεγάλη δόση της ορμόνης του άγχους, της κορτιζόλης, ώστε να μας παρακινήσει να σταματήσουμε αυτό που μας ενοχλεί» σχολιάζει ο ψυχολόγος.

Χρησιμοποίησε τη μουσική υπέρ σου: Σχεδίασε την playlist σου γύρω από τους παρακάτω κανόνες.

▶ Πόσο γνώριμο σού είναι το τραγούδι.
▶ Αν ταιριάζει ο ρυθμός με τις κινήσεις της άσκησης που εκτελείς.
▶ Αν νιώθεις να σε ξεσηκώνει.
▶ Ο ρυθμός του τραγουδιού (beats ανά λεπτό) ταιριάζει με τον δικό σου (140-160 BPM για αεροβική άσκηση. όπως τρέξιμο, και 115 BPM για ασκήσεις με βάρη και περπάτημα).

Υπολογιστής θερμίδων

ft
in
lbs
lbs
yrs
ημέρες
%
%
%
in

Βασικός μεταβολικός ρυθμός

Συνολικές ημερήσιες ενεργειακές δαπάνες

--

BMR

--

TDEE

--

LBM

--

FBM

--

BMI

--

Μέση έως Ύψος

--

MFM

--

MRDC

--

Αποτελέσματα για Workout Calories

--

Υπόλοιπες θερμίδες

--

Εβδομάδες προς στόχο

--

Τελικό βάρος

--

Πάχος

Πριν χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που έχουν ληφθεί χρησιμοποιώντας αυτήν την Formula υπολογισμού θερμίδων, συμβουλευτείτε το γιατρό.

Αφήστε το σχόλιο σας

comments